[Odd] Orc Musume wa Ikemen ga Osuki | Orc girls love handsome guys (COMIC Anthurium 2016-12) [English] [Digital]

[おっど] オーク娘はイケメンがお好き (COMIC アンスリウム 2016年12月号) [英訳] [DL版]

Artists: odd (3)
Categories: manga (53,542)
28 pages
Uploaded

or to post a comment.

resident alpha male
People are fapping to this when the bug menace is on its way to Earth.
brandog0
Middle-earth: Shadow of War is lookin good
gregori_who
do the author has a twitter i wanna follow him
darkldrago
A story where a fat dude can finally gets some Puh. Where can I find more of these?
Burnerheinz
the ending had a "WITNESS ME!!!" aura XD
jazzboy
now those are some orcs i can fuck with
TrueSalmonKing
this shit is amazing WHERE IS MY CHAPTER 2
hotlice
I've never wanted more for truck-kun to send me to fantasy world , so I can become king of thick orc sluts😚😙😗.
hotlice
@wazzaby: And yet you couldn't avoid going full eurotard.
Miskatonic
Orc chicks are hot, could do without lard ass or the princess.
Alchy
still waiting for that other story cx
Vincent_walker
This was interesting and I most greatly agree shinyheadstorm
Samamarine
I'm dying Fuck bitches Conquer kingdoms
Shinyheadstorm
Holy shit! That ended a lot better than I thought it would! Finally, the 'ugly' protagonist gets what he deserved!
Blaiz
And... thats my new favorite one-shot!... if it is a one-shot.
assrubber
I hope they have another one
Sheiro
i'm don't feel bad for the princess at all
ilovehentai-evil-ntr
Dick cant take the power, cuummmmiinnhhjidifdkdsd
FES
He looks like a character straight out of Pikmin lmao
ImAGuest
"odd" tag. Odd but appropriate. Pun intended :3
SingleLeg
This is what Warcraft should've been
sillybuild
need more ...nice happy ending xd
desoul
Gryaru orcs are great *-* Anyways whats the artist tag tho? They didnt include it.
Redo
Yay, happy ending! :D
arashiyanagawa
didn't know i needed gyaru orc girls, but this newly stained hand towel proves otherwise
Wazzaby
@Gargi: that his pen Name.. never go full murikan..
onosawa
Awesome!! I want to see more of this author.
Iexpectedbetter
His face on page 13 is so fabulous
dan436
fucking loved it , especially the story and the ending ,definitly 10/10 in my book.
Gargi
really an "odd" tag is that a joke?
masterhiei
Ahhh... the infamous Orcress Semen Squad virgin breaker gank
Oral Fetishist
Epic blowjobs. Damn that long tongue is lewd
k-ichi
Instant classic... lol
w074
Can't we have a single good english update without this bullshittery?