NeTsune
mulla meni sillai, et olin aik "normo" , mut sit mun kaveri Teemu kerto mulle mlpstä ja ekaks alettiin vihaan sitä mut sit se kerto et tykkääkin siit ja mä aloin kattoon sitä ja aloin tykkään siit myös, ja sit tehtiin roolipeli ryhmä jossa tutustuin muutamaan tyyppiin, sit pari tyyppiä siit roolipelihommast innostu turreist ja sit tehtiin roolipeliryhmä sillekkin, siellä tutustuin yhteen tyttöön, joka kutsu mut traconiin, ja sit aloin seurusteleen sen kaa ja sit aloin myös samal kattoon animee. Sit myöhemmin erottiin, ja sit kävin yhes miitissä ja tutustuin muutamaan uuteen tyyppiin ja meille tuli ryhmä, ne tyypit alko kattoon animee aika paljon niin sit mäkin aloin kattoon, ja niin must tuli kunnon weeb
Fuyusch
ඞ
H0lyVirgin
Pohjalaismiehen hallusta löytyi harvinainen jättimuna
![[Anthology] Kinbaku Special - The Bind Tight Special](https://t3.nhentai.net/galleries/104012/cover.jpg)





















































































